2011. július 5.

Hinta, palinta... / Swing

Az Adamo-féle hinta elkészítése Mythril leírása alapján, kiegészítésekkel.

Hozzávalók:
  • Kb 3m 140 széles anyag (duplán varrva).
  • Kb 6m 2,5 cm szegőpánt
  • 5m vastag kötél függesztéshez
  • 2 db seprűnyél (3 centi átmérőjű)
  • 2-2 karika, kampó, tipli
Leírás:
"Duplán, a színével kifelé összehajtott anyagból kiszabni. Ráhagyások kb 7-10 cm. 
Az 1 jelöli azt ahol a hajtások lesznek. Először a 2 majd 3 jelöléseknél összevarrtam az anyagokat =egybefogva a 2 réteget. mivel szegve lesz, nem kell eldolgozni, ki-be fordítgatni sem. ezután a 4 jeleknél kiszabtam körívesre, itt keresztezik majd a fadarabok egymást. Ezután a már összevarrt részeket beszegtem a kettéhajtott szegővel (jó erős műszálas szalag). utána pedig körben az összes többi szabadon lévő anyagszélt körbeszegtem. legvégül pedig a négy visszahajtós részt letűztem 2-3-szor... Az elején még 2 kerek luk lesz kivágva, beszegve, de azt csak akkor fogom rátenni, ha már jobban szeret ülni, addig csak zavarná.
Az anyaga egyébként sima karton anyag, nagyon olcsó volt, kb 400 Ft/m... először olyan anyagból akartam, mint amiből a kempingszékek is vannak, de itt nálunk nem volt az egyetlen anyagosnál de így még jobb is lett, mert duplán varrva a belseje is szép..."

Rajz:

És egy ilyen hinta készen (bár nem én készítettem :)).

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Jajj, de csúcs szuper :) Vittem az ötletet :) Még szükség lehet rá :D

Cicurka írta...

Ügyes ötletek vannak a neten :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...