2013. március 24.

Blog Design - Fejléc / Blog header

Jöhet a következő? :)

Akkor jöjjön a fejléc készítés. Korábban már volt róla szó, de az még a régi blogos sablon használatával valósulhatott meg.
Most következzen az újban hogyan is oldható meg.

Én Gimp-et használtam hozzá, nekem azzal volt a legegyszerűbb (de ha nincs a gépeden, akkor használhatsz bármilyen online programot hozzá pl. Pixlr).

Mindenek előtt érdemes eldöntened, hogy milyen színekben pompázik majd a blodog. (persze lehet többszínű is, ha úgy tetszik, de adott 2-3 színt is választhatsz.)
Nagyszerű segítséget nyújthat ehhez a következő blog (Design-seeds), ahol temérdek színséma közül választhatsz.
Én a Fresh Cherry-t választottam (egyenlőre :)), bár a kéket kicsit variáltam.

Új betűtípust is választottam a Gimpbe.

A Gimp esetében:

1. LÉPÉS: nyiss meg egy 1350x315 pixel méretű ablakot (persze lehet kisebb, nagyobb).
2. LÉPÉS: Adj hozzá szöveget, képet, bármit ami tetszik.
3. LÉPÉS: mentsd el png kiterjesztéssel.
4. LÉPÉS: lépj be a blogodba. Majd Elrendezés --> Fejléc modul. Amennyiben már van meglévő képed, de cserélni szeretnéd, akkor katt a Kép eltávolításra részre, majd töltsd fel az elkészült képet. Érdemes az alján előtte bejelölni, hogy Cím és leírás helyett és Méretre zsugorítás (így tuti középre ugrik a fejléced).
5. LÉPÉS: mentsd el és gyönyörködj a művedben. :)

Az én variációim:

1. Tetszett a háttér, de végül nem passzolt a többihez.

 
2. Imádnivaló rusztikus háttér, de valahogy olyan télies a színvilága.

 
 
3. És a nyertes fejléc. Letisztult, mégis vibráló. ♥



Angolul itt találsz képes segítséget a Pixlr-es fejléckészítéshez.

Blogom még fejlesztés alatt áll (amint látod), de szép lassan alakítjuk, együtt. ♥

You can find a great tutorial for making Blog header here.



signature photo sig_zps663c409a.png

2 megjegyzés:

Ami írta...

Nagyon jó ez az új fejléc és design!

Cicurka írta...

Köszi Ami! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...